Problem starting Configuration

Homepage Forums Technical Support Problem starting Configuration

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #172117
    Ragin666
    Participant

    Hi,

    Today I’ve updated to the latest VorpX Version because my old 1.7 installation won’t start configuration. The old version ends up without any error message. The new version ends up in an unknown error.
    I’ve added VorpX to the Antivirus Whitelist and also stopped the Antivirus completly.

    What can I do to start the configuration?

    Windows Event Log (Windows 10):
    —————- Message 1 —————-
    Anwendung: vorpConfig.exe
    Frameworkversion: v4.0.30319
    Beschreibung: Die Anwendung forderte die Beendigung des Prozesses durch System.Environment.FailFast(Zeichenfolgenmeldung) an.
    Meldung:
    Stapel:
    bei System.Environment.FailFast(System.String)
    bei <Module>.‭‍‪‏‫‪‭‎‍‌​‫‏‎‏‪‪‍​‍‌‌​‮()
    bei <Module>..cctor()

    ——————- Message 2 —————————-

    Name der fehlerhaften Anwendung: vorpConfig.exe, Version: 18.1.4.0, Zeitstempel: 0x5aa131cb
    Name des fehlerhaften Moduls: unknown, Version: 0.0.0.0, Zeitstempel: 0x00000000
    Ausnahmecode: 0x80131623
    Fehleroffset: 0x07af3d3f
    ID des fehlerhaften Prozesses: 0x4a00
    Startzeit der fehlerhaften Anwendung: 0x01d3c9256f51db1b
    Pfad der fehlerhaften Anwendung: D:\Program Files\Animation Labs\vorpX\vorpConfig.exe
    Pfad des fehlerhaften Moduls: unknown
    Berichtskennung: e7ddf765-5f16-4359-8bad-8659883fb9a7
    Vollständiger Name des fehlerhaften Pakets:
    Anwendungs-ID, die relativ zum fehlerhaften Paket ist:

    #172125
    Sgt_Nick_Fury
    Participant

    I’m in the same boat…

    #172128
    Ralf
    Keymaster

    @ Ragin666 : please check this reply to another thread, it applies here too.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

Spread the word. Share this post!